Căile păcii, Să fim esenţă – Jasmuheen

caile-pacii-sa-fim-in-esenta_micaDe curând a apărut la Editura For You o nouă carte scrisă de binecunoscuta autoare Jasmuheen, care cuprinde de fapt două cărţi diferite, şi anume: Căile păcii şi Să fim esenţă, în care veţi găsi: meditatii, materiale primite prin channeling de la Fiinţele de Lumină, învăţături despre esenţa noastră de bază si multe alte lucruri.

Mai jos puteţi citi ce spune chiar autoarea despre această carte, în Introducerea la Ediţia în limba română:

“Consider că cele două subiecte preferate ale mele sunt bucuria păcii şi pacea şi bucuria care provin din simplul fapt de a fi cine suntem cu  adevărat, în esenţa noastră. De aceea, am fost încântată atunci când Monica, editoarea mea din România, mi-a propus să combinăm aceste două cărţi mai mici, într-una singură.

După ce am scris 38 de cărţi, rareori mai simt chemarea de a mai scrie mult – mai ales că am fost călăuzită să compilez lucrările mele existente, în formate mai mici, tip broşură, pentru o utilizare publică mai uşoară şi mai extinsă. Cu toate acestea, aşa cum mi-a destăinuit şi Monica, atunci când a citit aceste două cărţi separat, cititorii mei din România sunt obişnuiţi să primească mai multe informaţii de la mine – poate că o metafizică mai complexă şi cercetări mai profunde. Totuşi, şi acum, ca şi de obicei, îmi place ca lucrurile să fie simple şi clare, iar rezultatul produs – zâmbete.

Cartea Căile păcii mi-a fost transmisă prin channeling, într-un limbaj poetic, aşa că sper să mai puteţi simţi rima fiecărui mesaj şi după traducere.

Cât despre cartea Să fim Esenţă, aceasta s-a scris de la sine, într-o zi înnorată, în camera mea de hotel din Tokyo, în timp ce captam ceea ce am simţit a fi esenţa Esenţei naturii noastre. De asemenea, am actualizat realitatea „Esenţei ca hrană”, aliniind-o cu schimbările care au fost făcute în lumea noastră.

În timp ce compilam fragmentele celor două cărţi, am realizat că îmi place această ordine, deoarece începe cu elementele de bază ale celor 12 căi, care ne dezvăluie cât de simplu este să intrăm în nivelurile mai profunde ale păcii individuale, care creează apoi pace la nivel mondial. De asemenea, ne dezvăluie modul în care căile ne conduc într-o stare mai intensă de contopire cu propria noastră natură iluminată, descoperindu-ne bucuria, frumuseţea, mulţumirea, graţia şi, în cele din urmă, recunoştinţa rezultată din toate acestea.

Sper să vă delectaţi cu informaţia cuprinsă în aceste pagini. Cu cea mai mare dragoste pentru cititorii mei din România şi cu recunoştinţă pentru tot sprijinul pe care mi l-a oferit Monica, în toţi aceşti ani în care am fost în ţara dumneavoastră, vă doresc pace tuturor.”

Namaste,
Jasmuheen

Cuprinsul cărţii este detaliat în continuare:

lntroducere
Cărţile mele despre Fiinţă
Capitolul 1. Esenţa
Capitolul 2. Esenţa noastră în forma de pe Pământ
Capitolul 3. Realităţi
Capitolul 4. Esenţa noastră şi Sinele nostru iluzoriu
Capitolul 5. Identificare
Capitolul 6. Cheile de la Împărăţie
Prima cheie – Legile Universale
A doua cheie – Stilul de viaţă
A treia cheie – Virtuţile
A patra cheie – Claritate, voinţă şi intenţie
Capitolul 7. Să fim Esenţă
Esenţa noastră de bază
Paradisul nostru – Chei suplimentare de la Împărăţie
Legea Iubirii. Meditaţie
Puterea rugăciunii, timpul rugăciunii
Codurile păcii şi ale paradisului
Comunicarea perfectă – De la Esenţă la Esenţă
Codul de Compatibilitate DOW
Un sistem de confirmare în 3 niveluri
Sistemul de călăuzire al Esenţei de Bază – Test de respiraţie
Meditaţia „Să fim esenţă”
Esenţa noastră ca micro-alimentaţie cosmică
Reţele de esenţă – Seminţia lui EU SUNT
Zâmbesc
Epilog

Jasmuheen s-a născut în Australia din părinţi norvegieni şi este iniţiată în Meditaţia Vedică străveche şi în filozofia orientală. Are capacităţi telepatice şi o mare cunoaştere de spiritualitate. Din 1993 a urmat iniţierea pranică şi, de 12 ani, se hrăneşte numai cu prana – cu lumină.

Ea nu propovăduieşte acest gen de hrană, dar în cărţile sale arată modalitatea prin care un organism poate fi hrănit numai cu lumină, explicând tehnicile pe care ea, şi alţii ca ea, le aplică. A scris 18 cărţi, este lector internaţional, cercetătoare în domeniul nutriţiei pranice şi fondatoarea Self Empowerment Academy.

Situl oficial: www.jasmuheen.com

Editura: For You
Dimensiuni: 13×20 cm
Număr pagini: 193
Data apariţiei: octombrie 2013

Cartea se poate achiziţiona de pe site-ul Editurii For You, accesând acest link

Preţ:  20 RON

Dacă doriţi să citiţi şi alte cărţi scrise de Jasmuheen (publicate tot la Editura For You), găsiţi mai jos câteva detalii:

Biocâmpuri şi Extazlink

Această carte conţine două  părţi: Fitness pentru Patru Corpuri prin Reţeta 2000 şi Co-crearea Paradisului, care oferă un program complet personal, social şi global pentru crearea păcii şi Paradisului, din nou, pe Pământ. Avem nevoie doar de dorinţă, întrucât instrumentele ne-au fost oferite cu generozitate.

Calea celui care se hrăneşte cu Luminălink

Aceasta este povestea căii de evoluţie spirituală urmată de autoare, în care ea  povesteşte mai multe despre cum a ajuns să nu mai consume hrană fizică şi despre experienţele avute în procesul său de evoluţie.

Radianţă Divină. La drum cu Maeştrii Magieilink

Este cea de-a şaisprezecea carte a autoarei, în care descrie viaţa ei petrecută alături de aceste fiinţe minunate şi ne oferă învăţăturile acestora.

Sursa: http://www.editura-foryou.ro

Alte postări în categoria Inspiraţionale:
Cuvinte îngereşti – Doreen Virtue, Grant Virtue
Înţelepciunea simplă – Dean Cunningham
O porţie zilnică de înţelepciune – Alan Cohen

 

Lasă un răspuns

